الجمعة، 22 مارس 2013

اعترافات نص الليل !


انا شخصية معقدة الى حد كبير من البط والوز علشان وانا صغير كانوا بيجروا ورايا عاوزين يعضونى علشان كدة انا مبحبش اكل البط والوز عقابا ليهم على اللى كانوا بيعملوه فيا وانا صغير


بحب أكل البطاطا نية عادى يعنى اية المشكلة! اصلا طعمها جامد جدا وهى نية والبسلة كمان

ماعرفش الفرق ما بين الجاموسة والبقرة ولو حد يعرف اية الاختلافات التقنية ما بينهم ياريت يقولى

لما كنت بشوف جاموسة او بقرة يعنى "ايا كان الحيوان اللى بيجبلنا اللبن وخلاص" وهى بتتحلب كان بيبقى نفسى اجرب احلبها انا كمان ولما حاولت ما اشتغلتش معايا !! هى لية ما اشتغلتش معايا مش فاهم انا عملت زى ما هما بيعملوا بالظبط !! متضايق قوى انا

لحد وقت قريب كنت عايز اعرف مين "سعد نبيها" اللى صفاء ابو السعود بتغنيله فى العيد فرحة واعتقد ان فى جيل بحاله بيدور عليه بردة

هو لية الستات بيتخانقوا مع المستيكة وهما بيمضغوها!! بس الشهادة لله ميكانزم مالوش حل فى الطرقعة طول عمرى نفسى اعمله وفى كل مرة افشل

مش حافظ جدول الضرب بتاع الـ 7 و الـ 8 والـ 9 ومش عايز احفظهم دى ارقام غبية اساسا والحاجات دى بتجيب تخلف عقلى !!

يوم وقفة العيد دة فى المنطقة حاجة مقدسة  فى الوقت اللى كل الشارع بيشرب فيه حشيش انا كنت بأكل حواوشى من عند السيد ميمى .. ميمى نفسه اساسا كان بيشرب حشيش بردة